سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد اندروید N در لیست

اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد

 

سعید  میرزاپور

نویسنده: سعید میرزاپور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 08:00
اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد

گلکسی S7 و گلکسی S7 اج اسفند ماه امسال از سوی سامسونگ معرفی خواهند شد. حال در لیستی که از سوی این شرکت فاش شده است حرف N به‌چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسد این حرف به‌نسخه بعدی اندروید اشاره دارد.

تنها دو هفته تا کنفرانس جهانی موبایل باقی مانده است و سامسونگ برنامه خود را در 21 فوریه (2 اسفند) برای این رویداد تنظیم کرده است. این شرکت رسما تایید کرده که گلکسی اس 7 در این مراسم رونمایی خواهد کرد.طی هفته‌های اخیر شاهد فاش شدن بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی بوده‌ایم و در روز‌های گذشته نیز حضور نسخه خمیده گلکسی S7 تحت عنوان اج تایید شد.

اندروید N در لیست گلکسی S7 اج

لیستی که اخیرا از سوی خود سامسونگ در کره شمالی فاش شده است مربوط به اطلاعاتی در خصوص قابلیت‌های توسعه Galaxy S7 Edge است و برخی از ویژگی‌هایی که در بخش خمیده نمایشگر این محصول وجود خواهد داشت در این لیست به‌چشم می خورد.  پد ضد عرق my dry با نگاه نزدیک‌تر به این لیست توسعه می‌توان دریافت که برخی از ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار تاچ‌ویز سامسونگ برای اندروید N در نظر گرفته شده‌اند. ذکر حرف N در مقابل برخی از این ویژگی‌ها نظیر Edge Immersive Mode، AirButton، SmartClip و WritingBuddy نشان از این دارد که این قابلیت‌ها را در کنار اندروید N روی محصولات سری گلکسی S و گلکسی نوت شاهد خواهیم بود.

با توجه به این که اولین محصول با نمایشگر خمیده سامسونگ حدود 18 ماه پیش معرفی شده است، اشاره به حرف N حاکی از این است که سامسونگ در نظر دارد تا سری گلکسی S6 را در سال 2016 به‌روز نگاه دارد. بدون شک گلکسی S7 یکی از محصولات قدرتمند بازار خواهد بود و انتظار می‌رود که در طول روز‌های آینده شاهد اخبار بیشتری در خصوص این محصول باشیم.