سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، بر

وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد

 

حامد  قاسمی نراقی

نویسنده: حامد قاسمی نراقی
 
شنبه, 6 فوریه ساعت 21:45
وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح تولید انبوه موتور توربوشارژ اعلام کرد:«باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد و همه به تولید و استفاده از خودروهای داخلی افتخار کنیم.». همراه زومیت باشید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت دستیابی صنعت خودرو  به رتبه A را نیازمند ارتقاء صنعت قطعه‌سازی دانست.

نعمت زاده با اشاره به لزوم ارتقاء و رشد خدمات پس از فروش، خطاب به مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرد:

باید در زمینه خدمات پس از فروش کار کنید، درست است که بخش خصوصی متولی این کار است، اما نمی‌شود تابلوی شما وجود داشته باشد، ولی روش کار با روش شما متفاوت باشد.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان ایرانی در همکاری با شرکت‌های خارجی باید همانطور که به سالن‌های تولید خود رسیدگی می‌کنند، به سالن‌های شرکای بازی اندروید بازی اندروید خارجی خود نیز رسیدگی کنند بازی دخترانه و اگر ایرادی در تولید وجود داشت، نگویند که قرارداد با خارجی‌ها بسته شده و آنها باید مشکل را رفع کنند، بلکه کارشناسان ایرانی را بفرستند، تا برای حل مشکل اقدام کنند.

محمدرضا نعمت زاده پیشنهاد کرد که روزانه حداقل هزار نفر از کارخانه ایران خودرو بازدید کنند، تا افراد مختلف از جمله دانشجویان، مشتریان، کارمندان دولت و کارشناسان انتقادات خود را نسبت به این صنعت مطرح کنند.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حال حاضر 17 میلیون خودرو در کشور در حال تردد است.

باید منتظر ماند و دید با توجه به تأکید وزیر صنعت،معدن و تجارت، کیفیت محصولات داخلی در دوران پساتحریم به کیفیت مورد نظر مردم و استانداردهای روز جهانی خواهند رسید یا نه. نظر شما چیست؟