سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

قربانی دیگری برای ویندوز 10:پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز

قربانی دیگری برای ویندوز 10:پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7

در حالی که بخش عمده ای از خبرهای مربوط به حوزه سیستم عامل ها به سمت ویندوز 10 معطوف شده است، امروز خبر مهمی در مورد ویندوز 7، که در حال حاضر تعداد زیادی از کامپیوترهای خانگی و تجاری را پشتیبانی می کند هم منتشر شد. براساس این اخبار منتشر شده مایکروسافت قرار است از امروز به پشتیبانی اصلی (Mainstream Support) خود از ویندوز 7 پایان دهد.

 

به نظر می رسد که مایکروسافت برای کاربرانی که هنوز سیستم عامل خود را به ویندوز 8 آپدیت نکرده اند برنامه ای ویژه تدارک دیده است، چرا که با حذف این پشتیبانی طیف عظیمی از این کاربران وادار می شوند تا به سمت ویندوز 10 کوچ کنند. با توجه به این خبر دیگر هیچ ویژگی و یا طراحی جدیدی به ویندوز 7 اضافه نخواهد شد. این در حالی است که انتشار آپدیت های امنیتی این سیستم عامل قرار است تا 14 ام ژانویه 2020 ادامه پیدا کند.

از طرفی از امروز تمام پشتیبانی های تلفنی و آنلاین ویندوز 7 به پایان خواهد رسید. بنابراین ویندوز 7 به همان شکلی که امروز می بینیم باقی می ماند با این تفاوت که انتشار بسته های امنیتی برای آن همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. مایکروسافت امیدوار است با استفاده از این روش بتواند جمعی از کاربران ویندوز 7 را به خرید نسخه ای رسمی از ویندوز 10 وسوسه کند.

منبع: GsmArena



منبع:berozbash.blog.ir