سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

Ascend P8 : پرچمدار جدید Huawei تا چند ماه دیگر

Ascend P8 : پرچمدار جدید Huawei تا چند ماه دیگر

پس از گذشت 6 ماه از معرفی و عرضه اسمارت فون محبوب Ascend P7 اکنون Huawei در حال آماده سازی جانشین آن، Ascend P8 برای معرفی در نمایشگاه CES که در اوایل سال آینده برگزار می شود است.

 

بنابر گزارشات منتشر شده Ascend P8 هم اکنون در حال گذراندن آزمایشات داخلی خود است. این گزارشات همچنین از صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل خبر می دهند. اما نکته قابل تامل دیگر طراحی بدنه از موادی مرغوب مثل سرامیک و فلز است تا Huawei به قول خود مبنی بر استفاده از مواد درجه یک در مراحل تولید اسمارت فون ها عمل کرده باشد.

در اصل استفاده از فلز و سرامیک در تولید بدنه گوشی P8 دقیقاً برآورده کردن همان انتظاری بود که کاربران از هواوی داشتند. علاوه بر این ها به نظر می رسد که پردازنده 16 نانومتری FinFET و هشت هسته ای Kirin 930 وظیفه پردازش اطلاعات را در P8 بر عهده داشته باشد. اما اخیراً با انتشار خبر اینکه TSMC تولید این پردازنده ها را تا اواخر سال 2015 میلادی . صابون کوسه آر پی  اگر  به تاخیر انداخته است، استفاده از این پردازنده در P8 را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

استفاده از این مواد مرغوب در ساخت Ascend P8 سبب نشده است تا قیمت آن افزایش زیادی پیدا کند و این گوشی هوشمند قرار است با قیمت 489 دلار عرضه شود.



منبع:berozbash.blog.ir