سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

گلکسی S24 با طعم ارتباط ماهواره ای و هوش مصنوعی

    نظر

گلکسی S24 با طعم ارتباط ماهواره ای و هوش مصنوعی

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های جدید گلکسی در آینده به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، پارک یونگ این، مدیر بخش کسب و کار در سامسونگ به طور رسمی وجود سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی سال آینده میلادی را تایید کرد. بنابراین اولین […]

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های جدید گلکسی در آینده به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، پارک یونگ این، مدیر بخش کسب و کار در سامسونگ به طور رسمی وجود سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی سال آینده میلادی را تایید کرد. بنابراین اولین پرچمدارهای سامسونگ مجهز به چنین سیستمی در اوایل سال 2024 معرفی خواهند شد. یونگ این در مراسم SEDEX 2023 اعلام کرد در حال حاضر پیش نیازهای فنی توسط سامسونگ اجرا شده و دستگاه‌های این شرکت می‌توانند با ماهواره‌ها ارتباط برقرار کنند.

احتمالاً منظور از پیش نیازهای فنی تولید مودم جدید شرکت برای پشتیبانی از ارتباط ماهواره دو طرفه است. پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود پردازنده اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 در گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس منتشر شده بود. همچنین گلکسی اس 24 اولترا تنها پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت می‌کند. یونگ این در صحبت‌های خود اعلام کرد سامسونگ قصد دارد قدرت گرافیک گوشی‌های خود را تقویت کند و برای این کار رهگیری پرتو پیشرفته‌تری را به کار خواهد گرفت.

همچنین وی در مورد هوش مصنوعی مولد نیز صحبت کرده و اعلام کرد اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان جدیدترین چیپست رونمایی شده روی این فناوری تمرکز بسیار زیادی کرده است. این تراشه با کمک هوش مصنوعی توانسته دستیار شخصی مجازی واقعگرایانه را ارائه کند که امکان پاسخ به پرسش‌های انسان را خواهد داشت.

دوربین گوشی های گلکسی S24 با هوش مصنوعی

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های سامسونگ به لطف تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین 200 مگاپیکسلی به عملکرد بهتر این گوشی کمک خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی اخیر منتشر شده توسط سامسونگ نشان می دهد علاوه بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از دوربین های […]

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های سامسونگ به لطف تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین 200 مگاپیکسلی به عملکرد بهتر این گوشی کمک خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی اخیر منتشر شده توسط سامسونگ نشان می دهد علاوه بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از دوربین های 200 مگاپیکسلی نیز روی گوشی های سامسونگ استفاده شده است. ترکیب این دو ویژگی می تواند بخشی از ویژگی های گوشی پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S24 اولترا را نشان دهد. از مهمترین قابلیت های دوربین گلکسی اس 24 اولترا می توان به ویژگی ISOCELL Zoom Anyplace اشاره کرد. این ویژگی مختص دوربین های 200 مگاپیکسلی بوده و دارای فناوری ردیاب هوش مصنوعی به صورت اختصاصی و همچنین موتور هوش مصنوعی کوالکام در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

ویژگی Zoom Anyplace با ردیابی خودکار سوژه ها در ویدیوها، فیلم های کوچک شده و یا به صورت فول فریم می تواند کل صحنه را ثبت کند. بدین ترتیب با استفاده از یک دوربین امکان ثبت دو ویدیو 4K وجود دارد. یکی از ویدیوها به صورت زوم روی سوژه ثبت شده و دیگری حالت استاندارد خواهد داشت. به گفته سامسونگ رنگ ها و زوایای ویدیو در نماهای ضبط شده یکسان است. همچنین این ویژگی با ردیابی خودکار سوژه را به صورت لحظه ای و در حال حرکت تحت فوکوس نگه داشته و امکان زوم روی هر ناحیه به صورت 4K نیز وجود دارد.