سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فناوری

وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، بر

وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد

 

حامد  قاسمی نراقی

نویسنده: حامد قاسمی نراقی
 
شنبه, 6 فوریه ساعت 21:45
وزیر صنعت: باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح تولید انبوه موتور توربوشارژ اعلام کرد:«باید چهره خودروی کشور از اینکه علیه ما جوک بسازند، برگردد و همه به تولید و استفاده از خودروهای داخلی افتخار کنیم.». همراه زومیت باشید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سیاست دولت دسترسی آزاد مردم به ا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سیاست دولت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است

 

میعاد  بافراست

نویسنده: میعاد بافراست
 
شنبه, 6 فوریه ساعت 23:11
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سیاست دولت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی اعلام کرده است که سیاست دولت تدبیر و امید دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بوده و حتی آیین‌ نامه‌ای نیز در این زمینه در دولت نیز به تصویب رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که جمعه شب در اصفهان به سر می‌برد بیان کرد که سیاست دولت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است. او افزود:

اگر شبکه اجتماعی، قوانین کشور را محترم می شمارد و از طریق آن اطلاع رسانی می شود، دلیل بر قطع کردن آن نیست.

او همچنین فعالیت شبکه‌های اجتماعی در چهار چوب قانون را بلامانع دانسته و افزود:

ترجیح این است که مردم از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده کنند که میزبان آن داخل کشور است. توسعه بومی زمانی اتفاق می افتد که تحقیق و پژوهش توسط فرزندان همین کشور انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آیین نامه های مختلف برای حمایت از شرکت های دانش بنیان افزود:

یک هزار و 200 میلیارد ریال در این وزارتخانه به صورت وام وجوه اداره شده ارزان برای شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:

مبلغی بیش از این رقم نیز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

واعظی با تاکید بر حمایت از نیروهای مستعد و دانشگاهی برای تبدیل ایده های آنها به محصول صادراتی تصریح کرد:

امروز که تحریم ها برداشته شده و شرکت های خارجی نیز برای همکاری با ایران تمایل زیادی از خود نشان می دهند باید مراقب باشیم تا به شرکت های دانش بنیان و بخش تحقیق و توسعه کشورمان لطمه ای وارد نشود.

وی همچنین با اشاره به ایجاد زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در دو سال و نیم گذشته گفت:

سیاست ما در این زمینه افزایش پهنای باند داخلی است.

افزایش پهنای باند به چهار هزار گیگابیت بر ثانیه

محمود واعظی همچنین گفت:

در ابتدای دولت یازدهم پهنای باند در داخل 624 گیگابیت بر ثانیه بود که فردا یکشنبه در مراسمی آن را به چهار هزار گیگابیت بر ثانیه افزایش می‌دهیم.

واعظی هدف از راه اندازی این شبکه را رفع نیازمندی های داخل با سرعت بالا عنوان و افزود:

راه اندازی این شبکه به این معنا نیست که مردم نتوانند به آنچه که خارج از این شبکه است یعنی به شبکه اینترنت بین المللی دسترسی داشته باشند.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 80 درصد از محتوای شبکه ملی اطلاعات کشورمان داخلی و 20 درصد خارجی است. وی همچنین با اشاره به فعالیت شورای عالی فضای مجازی کشور گفت:

ما امروز با وضعیتی مواجهیم که فضای مجازی در همه جا وجود دارد و جزئی از زندگی مردم شده و به همین دلیل هم اهمیت امنیت آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق سیاستگذاری این شورا پیش می رود، افزود:

در این زمینه توجه به آینده پژوهی نیز اهمیت ویژه ای دارد و ما برای اینکه در کشورمان از مسابقه عقب نمانیم، باید آینده پژوهی کنیم.

 


موتورسیکلتهای بنلی وارد ایران شد موتورسیکلتهای بنلی وارد ایران

موتورسیکلت‌های بنلی وارد ایران شد

 

محمد حسین  جعفری

نویسنده: محمد حسین جعفری
 
شنبه, 6 فوریه ساعت 22:17
موتورسیکلت‌های بنلی وارد ایران شد

موتورسیکلت‌های بنلی به واسطه‌ی شرکت نیکران موتور پاسارگاد به زودی در ایران تولید و عرضه خواهند شد. برند بنلی یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت موتورسیکلت است. برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید بازار موتورسیکلت ایران با زومیت همراه باشید.

بنلی (Benelli) قدیمی‌ترین تولید کننده‌ی موتورسیکلت اروپا است که فعالیت خود را از سال 1911 آغاز کرده است. این شرکت مطرح بازه‌ی گسترده‌ای از انواع موتور سیکلت‌، دوچرخه و اسکوتر را تولید و به کشور‌های مختلف صادر می‌کند. لازم به ذکر است که بنلی در تولید اسلحه‌های شهری به خصوص انواع شاتگان (Shotgun) نیز فعالیت می‌کند.

ادامه مطلب...

اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد اندروید N در لیست

اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد

 

سعید  میرزاپور

نویسنده: سعید میرزاپور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 08:00
اندروید N در لیست توسعه گلکسی اس 7 اج ظاهر شد

گلکسی S7 و گلکسی S7 اج اسفند ماه امسال از سوی سامسونگ معرفی خواهند شد. حال در لیستی که از سوی این شرکت فاش شده است حرف N به‌چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسد این حرف به‌نسخه بعدی اندروید اشاره دارد.

تنها دو هفته تا کنفرانس جهانی موبایل باقی مانده است و سامسونگ برنامه خود را در 21 فوریه (2 اسفند) برای این رویداد تنظیم کرده است. این شرکت رسما تایید کرده که گلکسی اس 7 در این مراسم رونمایی خواهد کرد.طی هفته‌های اخیر شاهد فاش شدن بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی بوده‌ایم و در روز‌های گذشته نیز حضور نسخه خمیده گلکسی S7 تحت عنوان اج تایید شد.

اندروید N در لیست گلکسی S7 اج

لیستی که اخیرا از سوی خود سامسونگ در کره شمالی فاش شده است مربوط به اطلاعاتی در خصوص قابلیت‌های توسعه Galaxy S7 Edge است و برخی از ویژگی‌هایی که در بخش خمیده نمایشگر این محصول وجود خواهد داشت در این لیست به‌چشم می خورد.  پد ضد عرق my dry با نگاه نزدیک‌تر به این لیست توسعه می‌توان دریافت که برخی از ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار تاچ‌ویز سامسونگ برای اندروید N در نظر گرفته شده‌اند. ذکر حرف N در مقابل برخی از این ویژگی‌ها نظیر Edge Immersive Mode، AirButton، SmartClip و WritingBuddy نشان از این دارد که این قابلیت‌ها را در کنار اندروید N روی محصولات سری گلکسی S و گلکسی نوت شاهد خواهیم بود.

با توجه به این که اولین محصول با نمایشگر خمیده سامسونگ حدود 18 ماه پیش معرفی شده است، اشاره به حرف N حاکی از این است که سامسونگ در نظر دارد تا سری گلکسی S6 را در سال 2016 به‌روز نگاه دارد. بدون شک گلکسی S7 یکی از محصولات قدرتمند بازار خواهد بود و انتظار می‌رود که در طول روز‌های آینده شاهد اخبار بیشتری در خصوص این محصول باشیم.

 

 


ابولا رنگ چشم یک پزشک مبتلا را تغییر داد ابولا رنگ چشم یک پزشک

ابولا رنگ چشم یک پزشک مبتلا را تغییر داد

 

حسین  خلیلی صفا

نویسنده: حسین خلیلی صفا
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 08:45
ابولا رنگ چشم یک پزشک مبتلا را تغییر داد

 دکتر یان کروزیری یکی از پزشکانی است که طی درمان مبتلایان به بیماری ابولا خود به این ویروس مبتلا شده و پس از دو ماه بستری شدن در بیمارستان و بهبود کامل، به زندگی عادی بازگشت. اما چیزی که وی پس از چند روز به آن پی برد، حضور ویروس ابولا در چشم و تغییر رنگ این عضو در اثر این ویروس بود. با زومیت همراه باشید.

 یان کروزیری یکی از پزشکانی است که در اثر ابتلا به ویروس ابولا در بیمارستان بستری شد و پس از دو ماه با بهبود کامل راهی منزل خویش شد. اما داستان ابتلا به ابولا برای این پزشک همچنان ادامه داشت، چراکه وی پس از چند روز با درد سوزناکی از ناحیه چشم، به بیمارستان مراجعه کرد. پزشکان متخصص پس از بررسی چشم وی به نتیجه‌ی جالب توجهی رسیدند؛ ویروس ابولا همچنان در چشم کروزیری وجود داشت.

کروزیری از جمله‌ی مبتلایان به ویروس ابولا است که با نمایش عوارض طولانی مدت ابولا بسیاری از پزشکان را سردرگم کرده است. براساس گزارش‌های منتشر شده بسیاری از افرادی که مخصوصا در آفریقای غربی به ابولا مبتلا شده‌اند با دردهای مزمنی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای مثال می‌توان به سردرد، کاهش شنوایی و مشکلات خواب اشاره کرد که اغلب در افرادی که از مرگ در اثر ابولا نجات یافته‌اند، می‌توان به وفور مشاهده کرد. برخی از افراد نیز نظیر کروزیری از مشکلات بینایی نظیر کاهش دامنه‌ و زاویه‌ی دید رنج می‌برند که این موضوع بیش از سایرین نظر پزشکان را به خود جلب کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده ویروس ابولا قادر است حتی 9 ماه پس از درمان شدن بیمار نیز در چشم وی به حیات خود ادامه داده و همچنان خطر مرگ را متوجه فرد مورد نظر کند.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا ویروس در چنین ارگان‌هایی باقی بماند، جدا بودن این بخش از دامنه‌ی فعالیت سیستم ایمنی بدن است. جدا بودن از سیستم ایمنی بدن می‌توان برای بیضه‌ها و چشم افراد دارای مزایایی باشد، چرا مولکول‌هایی که وظیفه‌ی مبارزه با پاتوژن‌ها را دارند، می‌توانند به این ارگا‌ن‌های حساس نیز آسیب برسانند، اما در مقابل این اعضا به محل مناسبی برای رشد و زندگی ویروس‌ها تبدیل می‌شوند.

با توجه به اینکه ویروس ابولا در سطح چشم وجود نداشته و درون آن به زندگی ادامه می‌دهد، از این‌رو خطری از نظر واگیردار بودن و سرایت آن سایر افراد را تهدید نمی‌کند. با توجه به کمبود متخصصانی که بتوانند بیماران را در چنین شرایطی درمان کنند، احتمال مرگ افراد نجات یافته در این شرایط نیز بسیار بالا است.

البته در مورد کروزیر، تیمی از پزشکان مجرب، بینایی وی را در طول چند ماه به حالت اولیه بازگرداندند. همچنین رنگ چشم وی نیز در طول دوره‌ی درمان به حالت اولیه‌ی خود بازگشت.

 


قابلیت چند کاربره اینستاگرام برای اندروید ارائه میشود قابلیت چن

قابلیت چند کاربره اینستاگرام برای اندروید ارائه می‌شود

 

قابلیت چند کاربره اینستاگرام برای اندروید ارائه می‌شود

سعید  میرزاپور
نویسنده: سعید میرزاپور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 09:22
قابلیت چند کاربره اینستاگرام برای اندروید ارائه می‌شود

اینستاگرام سرویس به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم‌های کوتاه است که محبوبیت زیادی بین مردم و البته ایرانیان دارد. این سرویس چندی پیش قابلیت چند کاربره را در نسخه آزمایشی خود برای اندروید تست و مدتی بعد آن را غیرفعال کرد، حال به‌نظر می‌رسد اینستاگرام تصمیم دارد ویژگی مذکور را به‌صورت رسمی ارایه دهد.

 ماه گذشته اخباری مبنی بر قابلیت چند کاربره در نسخه آزمایشی اینستاگرام برای اندروید منتشر شد. اما بنابه‌ برخی دلایل اینستاگرام خیلی سریع این قابلیت را حذف کرد و تنها دلیلی که می‌توانستیم برای این اقدام بیابیم این بود که قابلیت مذکور فعلا آماده استفاده نبود. اما خبر خوب این است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده این ویژگی دوباره برمی‌گردد.

قابلیت چند کاربره در اندروید

توجه داشته باشید که قابلیت چند کاربره تنها در نسخه آزمایشی اینستاگرام ارایه شده است و اگر شما از نسخه‌های پیشین یا آخرین ورژن رسمی ارایه شده توسط ایسنتاگرام استفاده کنید در این صورت امکان مشاهده قابلیت مذکور را نخواهید داشت. البته عرضه رسمی این نسخه نیز به‌زودی صورت خواهد گرفت.

در روز‌های گذشته گزارش شد که برخی از کاربران iOS نیز قابلیت چند کاربره را در نسخه اینستاگرام خود مشاهده کرده‌اند. مدتی بعد این موضوع توسط اینستاگرام تایید و به TechCrunch اعلام شد. اینستاگرام مدعی شد که این شرکت گاهی قابلیت‌های جدیدی را تست می‌کند.  صابون کوسه آر پی ا این حال گویا به‌زودی شاهد حضور رسمی قابلیت چند کاربره روی نسخه اندروید و iOS اینستاگرام خواهیم بود و با قرارگیری چنین قابلیتی این سرویس می‌تواند بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد. اما باید توجه داشت که امکان دریافت برخی دیدگاه‌های مخالف نیز در این خصوص وجود دارد. فعلا معلوم نیست که این قابلیت چه‌زمانی به‌صورت رسمی ارایه خواهد شد اما برای کاربرانی که زیاد با شبکه‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند قابلیت چند کاربره بسیار کاربری خواهد بود و در حقیقت همان موردی است که منتظرش بودند.

 

 


توییتر تغییرات جدید در تایم لاین را تکذیب کرد توییتر تغییرات جد

توییتر تغییرات جدید در تایم لاین را تکذیب کرد

 

امین  فیض پور

نویسنده: امین فیض پور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 11:02
توییتر تغییرات جدید در تایم لاین را تکذیب کرد

دیروز خبری درباره تغییرات در تایم‌لاین توییتر و الگوریتمی شدن آن منتشر شد که بازخورد منفی بسیاری از کاربران این شبکه را نیز به همراه داشت. حالا، شبکه میکروبلاگینگ توییتر رسما گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات جدید در توییتر را تکذیب کرده است. با زومیت همراه باشید.

 گفته می‌شد که تغییرات جدید در هفته‌های آینده رخ خواهد داد و کاربران به جای آخرین توییت‌های منتشر شده، از این پس اول توییت‌های محبوب را در تایم‌لاین خود می‌بینند.

در حالی که جک دورسی، مدیر عامل توییتر، به این گمانه‌زنی‌ها در قالب یک توییت پاسخ داده و اعلام کرده که هیچ تغییری در تایم‌لاین توییتر برنامه‌ریزی نشده‌ و معتقد است که چنین تغییری لازم نیست در تایم‌لاین توییتر به وجود بیایید، ساعاتی بعد جاش استرنبرگ، رئیس بخش محتوای برند شبکه خبری NBC، در توییتی مدعی شده که این تغییر به زودی در توییتر رخ خواهد داد اما به صورت یک گزینه اختیاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اینجاست که حسابی در مورد برنامه‌های توییتر شک و تردید به وجود می‌آید. ظاهرا مدیر عامل توییتر معتقد است این تغییر رخ نخواهد داد اما افرادی در بدنه‌ی توییتر خبر از تغییر در تایم‌لاین آن اما به صورت اختیاری می‌دهند.

توییتر چندی وقتی است که برای ایجاد تغییرات تازه به تکاپو افتاده اما هر دفعه با واکنش بسیار منفی کاربران خود مواجه می‌شود. 

 


صدور کارتهای ارزی ویزا و مسترکارت صدور کارتهای ارزی ویزا و مستر

صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت

 

بخش  تبلیغات

نویسنده: بخش تبلیغات
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 11:30
صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت

سالها است که می‌توانیم به راحتی به فروشگاه‌های آنلاین ایرانی مراجعه کنیم و صدها نوع جنس و خدمات را به صورت ریالی خریداری کنیم، از گوشی و تبلت گرفته تا سی دی و کتاب. اما در این میان کمتر کسی است که هنگام گشت و گذار در اینترنت به این فکر نیفتاده باشد که یک خرید آنلاین ارزی از سایت‌های خارجی انجام دهد. مثلا از یک سایت لایسنس یا سرویسی را خریداری کند.

 در این میان کار برخی‌ها واجب‌تر و حرفه‌ای‌تر و خریدها و تبادلات مالی آنها ضروری‌تر است و نیاز است که به صورت بی‌درنگ صورت بگیرد. برای ما در داخل ایران گاهی پیش می‌آید که بعضی از خریدها را به دوستان خود در خارج از کشور می‌سپاریم، اما همیشه که این دوستان در دسترس نیستند و تازه همیشه هم صلاح نیست که هر کسی از خریدهای شخصی ما اطلاع داشته باشد. بطور کلی این کارت برای اقشار زیر یک نیاز ضروری است:

 مهاجران و گردشگران خارجی

 این گروه از افراد با تهیه کارت‌های ارزی ویزا / مسترکارت دیگر نیازی به حمل پول نقد یا دغدغه تبدیل دلار به ارز رایج کشور مقصد ندارند و با آسودگی خاطر می‌توانند به هر کجای دنیا سفر کرده و در صورتی که با کمبود مالی مواجه شدند در کمتر از 24 ساعت کارت خود را از طریق واریز ریال بواسطه سرویس Payment24 با کمترین هزینه ممکن شارژ کنند.

بازرگانان و فعالان اقتصادی

کلیه تاجران و بازرگانانی که با کشورهای خارجی بواسطه صادرات یا ... مراوده مالی دارند با تهیه کارت‌های ارزی و افتتاح حساب بانکی سویفت روی آن می‌توانند وجوه خود را از مشتریان خارجی در حساب بانکی‌شان دریافت کرده و با استفاده از سرویس  نقد کردن درآمد ارزی Payment24 آن را به ریال تبدیل کنند.

فعالان حوزه آی تی و دانشجویان

 کلیه دانشجویانی که جهت ادامه تحصیل عازم خارج کشور یا کسانی که در فضای مجازی آنلاین مشغول به فعالیت هستند و برای دریافت سرویس/خدمات/کالا از سایت‌های خارجی با مشکل پرداخت مواجه‌اند با تهیه ویزا / مسترکارت های فیزیکی می‌توانند بدون واسطه مشکل پرداختی خود را حل کنند. همچنین کسانی که بواسطه کار با شرکت های خارجی درآمد ارزی دارند می‌توانند با ارائه اطلاعات حساب ارزی خود وجوه‌شان را دریافت کرده و از طریق مجموعه Payment24 به ریال تبدیل کنند.

 مجموعه  Payment24 با اخذ نمایندگی از بانک‌های خارجی و داشتن 6 سال سابقه در زمینه پرداخت‌های ارزی توانسته با ارائه سرویس صدور کارت های ارزی ویزا و مسترکارت  پاسخ‌گوی نیاز هموطنان داخل کشور باشد.

بخشی از ویژگی‌های کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت عبارتند از:

  • دارای حساب بانکی با قابلیت سویفت و دریافت وجه از کلیه نقاط دنیا
  • دارای کیف پول دلار/یورو و عدم نیاز به پرداخت کارمزد تبدیل ارز در خریدهای شما
  • عدم نیاز به حمل پول نقد و تضمین امنیت شما در سفرهای خارجی
  • برداشت پول نقدر از ATM سراسر دنیا و خرید از POS کلیه فروشگاه های خارجی
  • شارژ کارت خود به دفعات نامحدود در کمتر از 24 ساعت در هرجای دنیا
  • قابلیت اتصال به حساب‌های الکترونیکی مثل پی پال ، اسکریل ، پیزا و …
  • قابلیت اتصال و خرید در فروشگاه‌های موبایل مثل گوگل پلی و آیتونز
  • اجاره ماشین و خانه در کشورهای خارجی
  • رزرو هتل و اخذ بلیط قطار یا پروازهای خارجی
  • دارای ایمیل بانک جهت اطلاع از جزئیات خریدهای انجام شده با کارت بصورت لحظه‌ای
  • امکان فروش دلار/یورو داخل کارت در صورت عدم نیاز به استفاده از آن

شاید خیلی از هموطنان خودشان بواسطه داشتن اقامت و یا افتتاح حساب در یکی از بانک‌های خارج کشور دارای کارت اعتباری باشند. حال سوال این‌ است که تهیه این کارت‌ها چه مزایایی می‌تواند برای آنها به همراه داشته باشد؟

1. شاید حساب ارزی که شما در کشور دیگر باز کرده‌اید به ارز رایج دلار/یورو نباشد و گن وی کر در آن صورت شما باید بین 3-4 درصد بابت تبدیل ارز به بانک خود کارمزد پرداخت کنید در صورتی که ارز رایج این کارت‌ها دلار و یورو است و دیگر کارمزدی برای خریدهای دلاری/یورویی خود پرداخت نخواهید کرد.

  1. شارژ سریع حساب یکی دیگر از دغدغه‌های این افراد است. شما با تهیه این کارت‌ها در هرجای دنیا که نیاز داشتید کارت‌تان شارژ شود با مراجعه به سایت ما می‌توانید این کار را انجام دهید و در کمتر از 24 ساعت حساب کارت خود را شارژ کنید در صورتی که برای شارژ حساب خود در سایر بانک‌های خارجی باید شخصا حواله بانکی بزنید که بین 3-5 روز کاری زمان می برد.
  1. مالیات از دیگر مواردی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد. شما بابت پولی که در حساب خود شارژ می‌کنید هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنید در صورتی که در کشورهای اروپایی یا امریکایی باید روی حساب کارت خود مالیات پرداخت کنید.

    4. در صورتی که نیاز به تبدیل موجودی داخل حساب خود به ریال داشتید می‌توانید این کار را از طریق Payment24 انجام داده و ارز داخل حساب را به ریال تبدیل کنید اما چنین امکانی را ممکن است برای کارت‌های بانکی خود از سایر کشورها نداشته باشید. گن لاغری اسلیم لیفت زنانه همچنین به مناسبت ایام نوروز و نزدیک شدن به زمان سفرهای خارجی مجموعه Payment24 تخفیف ویژه ای جهت صدور کارت‌ها تا پایان سال در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  کارت های ارزی ویزا کارت /مسترکارت  می‌توانید به لینک آن مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

 

 

 


استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشیهای هوشمند

استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشی‌های هوشمند دنبال کند

 

امین  فیض پور

نویسنده: امین فیض پور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 12:41
استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشی‌های هوشمند دنبال کند

بدون هیچ سوالی برای ما روشن است که صنعت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت بدون تمرکز دقیق و خاصی به جلو می‌رود. بالمر، مدیر عامل سابق غول نرم‌افزاری دنیا هم حالا به این نکته اشاره کرده که صنعت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت باید راه مناسب و صحیح را پیدا کند. با زومیت همراه باشید.

 بالمر این روزها دغدغه‌های متفاوتی نسبت به روز‌های مدیرعاملی مایکروسافت دارد و در حال حاضر سرپرستی یکی از تیم‌های بسکتبال آمریکا را برعهده گرفته است، اما هنوز هم به مایکروسافت توجه ویژه‌ای دارد و عملکرد این کمپانی را با دقت دنبال می‌کند.

در زمان بالمر ردموندی‌ها شرکت پرسابقه نوکیا را به گمان‌ اینکه می‌توانند به روند توسعه صنعت گوشی‌های هوشمند خود سرعت ببخشند، خریداری کردند اما حالا داشته‌های نوکیا هم نمی‌تواند به مایکروسافت در بخش‌ گوشی‌های موبایل کمک کند. بالمر خطاب به ساتیا نادلا گفته که باید «مسیری مشخصی» را در بخش گوشی‌های موبایل دنبال کند.

در حال حاضر بسیاری معتقدند که نادلا، مدیر عامل و پانوز پانای، مدیر بخش سرفیس در تلاش هستند تا تمرکز بیشتری روی گوشی‌ هوشمند سرفیس داشته باشند. گفته می‌شود سرفیس‌فون در نیمه دوم سال 2016 رسما رونمایی خواهد شد.

استیو بالمر می‌گوید:

کمپانی (مایکروسافت) باید مسیر ترسیم شده‌ای در کسب و کار موبایل دنبال کند. من در آن زمان مجبور بودم شرکت را در یک مسیر صحیح قرار دهم، هیئت مدیره تصمیم گرفت که راه درست، خریدن نوکیا است و این ماجرا قبل از این بود که من خروج از شرکت را اعلام کنم. ساتیا تغییرات زیادی ایجاد کرد، اما به یک مسیر صحیح و شفاف برای آینده نیاز دارد. با این حال مطمئنم که وی این راه را پیدا خواهد کرد.

گزارش‌هایی که از سال پیش میلادی منتشر شدند، همگی حاکی از آن بودند که مایکروسافت با سرفیس فون توجه زیادی به مشخصات فنی نخواهد داشت و تمرکز بیشتر روی بهره‌وری گوشی خواهد بود. 

 


استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشیهای هوشمند

استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشی‌های هوشمند دنبال کند

 

امین  فیض پور

نویسنده: امین فیض پور
 
یکشنبه, 7 فوریه ساعت 12:41
استیو بالمر: مایکروسافت باید مسیر درستی را در بخش گوشی‌های هوشمند دنبال کند

بدون هیچ سوالی برای ما روشن است که صنعت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت بدون تمرکز دقیق و خاصی به جلو می‌رود. بالمر، مدیر عامل سابق غول نرم‌افزاری دنیا هم حالا به این نکته اشاره کرده که صنعت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت باید راه مناسب و صحیح را پیدا کند. با زومیت همراه باشید.

 بالمر این روزها دغدغه‌های متفاوتی نسبت به روز‌های مدیرعاملی مایکروسافت دارد و در حال حاضر سرپرستی یکی از تیم‌های بسکتبال آمریکا را برعهده گرفته است، اما هنوز هم به مایکروسافت توجه ویژه‌ای دارد و عملکرد این کمپانی را با دقت دنبال می‌کند.

در زمان بالمر ردموندی‌ها شرکت پرسابقه نوکیا را به گمان‌ اینکه می‌توانند به روند توسعه صنعت گوشی‌های هوشمند خود سرعت ببخشند، خریداری کردند اما حالا داشته‌های نوکیا هم نمی‌تواند به مایکروسافت در بخش‌ گوشی‌های موبایل کمک کند. بالمر خطاب به ساتیا نادلا گفته که باید «مسیری مشخصی» را در بخش گوشی‌های موبایل دنبال کند.

در حال حاضر بسیاری معتقدند که نادلا، مدیر عامل و پانوز پانای، مدیر بخش سرفیس در تلاش هستند تا تمرکز بیشتری روی گوشی‌ هوشمند سرفیس داشته باشند. گفته می‌شود سرفیس‌فون در نیمه دوم سال 2016 رسما رونمایی خواهد شد.

استیو بالمر می‌گوید:

کمپانی (مایکروسافت) باید مسیر ترسیم شده‌ای در کسب و کار موبایل دنبال کند. من در آن زمان مجبور بودم شرکت را در یک مسیر صحیح قرار دهم، هیئت مدیره تصمیم گرفت که راه درست، خریدن نوکیا است و این ماجرا قبل از این بود که من خروج از شرکت را اعلام کنم. ساتیا تغییرات زیادی ایجاد کرد، اما به یک مسیر صحیح و شفاف برای آینده نیاز دارد. با این حال مطمئنم که وی این راه را پیدا خواهد کرد.

گزارش‌هایی که از سال پیش میلادی منتشر شدند، همگی حاکی از آن بودند که مایکروسافت با سرفیس فون توجه زیادی به مشخصات فنی نخواهد داشت و تمرکز بیشتر روی بهره‌وری گوشی خواهد بود.